To już ponad pół roku odkąd SCOPE Public Relations znalazło się w gronie założycieli i firm członkowskich Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) . I była to bardzo dobra decyzja. Czas wielu wyzwań, możliwości, a także poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego. To dla nas zaszczyt działać w gronie praktyków oraz szefów czołowych polskich agencji PR.
Stowarzyszenie Agencji Public Relations jest organizacją stawiającą sobie za cel reprezentację i wspieranie szeroko rozumianej branży PR obecnej w całej Polsce. Skupia podmioty świadczące usługi w zakresie public relations i komunikacji – zarówno duże (w tym grupy agencji), średnie, jak i małe – bez kryteriów: wymaganego poziomu obrotów, wysokości zysku, czy pełnego zakresu usług. Celem Stowarzyszenia jest promowanie wysokiej jakości obsługi PR, stymulowanie rozwoju tego sektora oraz wspieranie zapotrzebowania na takie usługi a także wzmocnienie konkurencyjności PR wobec innych sektorów usług komunikacyjnych. Ważnym zadaniem SAPR jest dostarczenie dla agencji członkowskich oraz ich Klientów wsparcia edukacyjnego i metodologicznego w zakresie najlepszych standardów serwisu PR.
W SAPR-owskim teamie czas nie stoi w miejscu. Dziękujemy Zarządowi Stowarzyszenia Agencji Public Relations za poświadczenie naszego członkostwa!